Mazda auto delovi se nalaze u našoj ponudi. Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima većinu auto delova za Mazdu, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela.
Svi Mazda auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001.
Rezervni delovi , koje prodajemo za Mazda automobile , u zemljama Evropske unije se tretiraju kao originalni delovi.
Najveći asortiman auto delova za Mazdu pokriven je od strane naših isporučilaca , velikih evropskih distributera:
Svi naši dobavljači poseduju ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002). BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.
Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, naši dobavljači daju garanciju od dve godine, a KAVO PARTS čak tri godine.
Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.
Mazda je počela kao Toyo Cork Kogyo Co., Ltd, osnovana od strane Jujiro Matsuda 1920. u Hirošimi, Japan. Toyo Cork Kogyo je 1927. godine promenio ime u Toyo Kogyo Co., Ltd. U kasnim 1920-im, kompaniju su spasili od bankrotstva Hiroshima Saving Bank i drugi poslovni partneri iz Hirošime. Kompanija je počela kao proizvođač mašinskih alata, da bi kasnije počela sa proizvodnjom vozila. Tridesetih godina prošlog veka izvozila je kamione na tri točka u Kinu. Za vreme II svetskog rata Toyo Kogyo proizvodio je oružje za japansku armiju. Sa proizvodnjom automobila počelo se tek 1960. kada je lansiran mini kupe nazvan R360. Dve godine kasnije proizveden je sedan Carol 360. U tom periodu, Toyo Kogyo počinje da brendira svoja vozila kao “Mazda”.
Japanska vlada je u to vreme htela da konsoliduje domaću auto industriju primoravajući male proizvođače ili da se spoje sa velikima kao što su Toyota i Nissan ili da ih ovi pripoje sebi. Da bi ostala nezavisna, Mazda je znala da mora imati perspektivnu tehnologiju, jedinstvenu u Japanu. Zato su odabrali Wankelov rotacioni motor koji je izumeo Dr. Felix Wankel iz nemačke fabrike NSU. Mazda je dobila licencu od NSU i počela da pobolljšava izdržljivost i snagu Wankel motora. Ovaj rotacioni motor je konačno 1967. godine imao svoj debi u modelu Cosmo coupe, a sledeće godine sličan motor se pojavio i u modelu R100, kupe verziji Familie saloon.
Sa izvozom u USA, Toyo Kogyo je počeo 1970. godine sa modelima RX-2, RX-3 i RX-4, svi sa rotacionim motorom. Međutim, sa naftnom krizom 1973. godine, koncept rotacionog motora kao velikog potrošača je doživeo krah, i ovaj motor se kasnije zadržao jedino u modelu RX-7. Kako je Mazda zapala u krizu, Ford je otkupio 25% akcija 1979. godine i narednih godina počeo da prodaje modele Mazda 121, 323 i 626 kao Ford Festiva, Laser i Telstar u Australiji i Aziji. 1984. godine kompanija Toyo Kogyo je konačno promenila ime u Mazda i počela sa brzim oporavkom. Glavni modeli su bili 121, 323, 626, kao i dvosed sa otvorenim krovom MX-5 koji je postigao veliku popularnost u Americi i Evropi pod imenom Mazda Miata. Krajem ’80-ih, da bi parirala Hondi, Toyoti i Nissanu i njihovim luksuznim brendovima Accura, Lexus i Infinity, Mazda počinje sa proizvodnjom modela Eunos i Xedos. Nažalost, zbog krize u Japanu ’90-ih godina, ovaj projekat je obustavljen i Mazda je pretrpela značajne gubitke koji su je primorali da traži investitore sa strane. Ponovo je u igru ušao Ford kupivši kontrolni paket akcija od 34% što mu je omogućilo da prvi put na čelo kompanije postavi čoveka koji nije Japanac. Ovo je dovelo do još bliže saradnje dve kompanije koje koriste zajedničku platformu za Mazdu 2, 3 i 6 i Fordove modele za američko i evropsko tržište. Početkom 2000. godine Mazda je počela kampanju na promociji sportskog imidža. Uveden je model RX-8 kao naslednik modela RX-7, a zatim su došli sportski modeli Mazda 3 i 6 koji su privukli veliki broj ljubitelja sportske vožnje, posebno u Evropi.Vremenom ,Ford je smanjivao svoj udeo akcija u Mazdi, da bi se , u 2015 godini, potpuno povukao iz Mazde. Iste godine Mazda je sa Tojotom potpisala ugovor o dugoročnoj saradnji ,po kome bi Mazda isporučivala Tojoti ekonomične SkyActiv benzinske i dizel motore, a zauzvrat dobijala sisteme hidrogenskih gorivnih ćelija.
Krajem 2019 godine, najveći akcionari u Mazdi su bile dve japanske banke-The Master Trust Bank of Japan (6,2 %) i Japan Trustee Services Bank (5.6 %), a na trećem mestu je Toyota Motor Corporation sa 5,1 % akcija.
U fiskalnoj 2019 godini (zaključno sa 31.03.2019 g.) Mazda je proizvela ukupno 1.570.000 vozila,a prodala 1.561.000. U 69 filijala širom sveta, Mazda zapošljava 49.998 ljudi.
Mazdin SUV CX-8 bio je najbolje prodavani automobil u svojoj klasi (SUV sa 3 reda sedišta) u Japanu,sa prodatih 30.679 komada 2018 godine. Dva Mazdina modela su 05.03.2020. ušla među tri najbolja automobila u svetu (prvi kandidat je KIA Telluride), i to : Mazda CX-30 i Mazda 3. Mazda 3 je izabrana i za jedno od tri vozila sa najboljim dizajnom u svetu.( World Car Design Awards.)
U Americi je Mazda 2019 godine prodala ukupno 278.552 automobila, daleko najprodavaniji model je CX-5 sa prodatih 154.545 komada, a na drugom mestu je Mazda 3 sa prodatih 50.741 komada.
U Evropi (zemlje EU i EFTA) je 2019 godine prodato 256.562 Mazdi , od čega najviše Mazda CX-5-64.860 komada, Mazda CX-3 -61.962 komada, Mazda2-37.346 komada Mazda3-34.874 komada. Mazda6-22.048 komada. Mazda CX-30 je, od početka prodaje u septembru 2019 godine, do kraja iste godine prodata u 14.438 primeraka.
Kod nas je Mazda prepoznatljiva po modelima Mazda 323 (BG šasija), Mazda 626 (GD šasija), I Mazda E-2200, koji su se u velikom broju prodavali početkom ’90-ih, kao i po najnovijim modelima Mazda2,Mazda3, Mazda5, Mazda6, Mazda CX-3, Mazda CX-5, Mazda CX-7, Mazda CX-30, Mazda MX-30-Miata, Mazda BT-50. Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Mazda vozila.
Mazda automobili se proizvode u fabrikama širom sveta, a glavne fabrike su u Hirošimi i Hofu-u u Japanu i u Salamanki u Meksiku.
Uverite se u širok asortiman ponude, profesionalnu uslugu i ljubaznost našeg osoblja.
066 802 13 06
011/3391-024
011/3348-665
info@bimida.rs
bimida
08:30-16:30
08:30-13:30
Neradni dan
©2023. Zenic Media. All Rights Reserved.