Japanparts

Kompanija Japanparts je osnovana 1988 godine kao specijalista za distribuciju rezervnih delova za , pre svega azijska, potom američka i evropska putnička vozila u Italiji.

Na tržištu su nastupali sa istoimenim brendom Japanparts, da bi posle dekade uspešnog poslovanja prezentovali i svoj drugi brend Ashika sa namerom da prošire mogućnost distribucije na tržištu aftermarket delova. Samo nekoliko godina kasnije su lansirali i treći brend pod nazivom Japko i tako zaokružili proces poslovne strategije koju možemo nazvati ˝Jedinstvena snaga trojke˝sa kojom nastupaju danas na svetskom tržištu.

Kroz svoju više od tridesetogodišnju istroiju, Japanparts je stekao reputaciju lidera u kompletnosti asortimana visoko kvalitetnih rezervnih delova za japanska, korejska i američka putnička vozila. 

Tokom godina, prioritet je dat konstantnom proširenju asortimana, tako da razvijaju artikle i za najnovije modele automobila. Svake godine, prezentuju između 300-500 novih pozicija i sa ovim pristupom su dostigli procenat od 95% pokrivenosti rezervnih delova iz svog asortimana za modele automobila koji cirkulišu u Evropi.

Danas Japanparts grupa ima skoro 35000 artikala u svom asortimanu (za svaki od tri brenda) koji se mogu razvrstati u 140 različitih grupa proizvoda i time pokrivajući skoro sve vrste neophodnih rezervnih delova, počevši od motorne grupe proizvoda, kočionog sistema, trapa, sistema kvačila do električnih komponenti, skoro sve osim karoserijskih delova.

U 2016 godini su imali promet koji prevazilazi brojku od 75 miliona evra i izvozili su u više od 70 zemalja širom sveta. Između 2014. i 2016. su udvostručili svoj promet, kako u Italiji tako i što se tiče izvoza, što je samo bio sled pozitivnog trenda koji su imali u prethodnim godinama.
Jedan od kvaliteta Japanparts grupe se ogleda u veoma dobroj logistici. Imajući u vidu konstantno proširenje asortimana, 2007 godine su otvorili novi magacin u Veorni i do danas ga proširili na 3 velike hale koje zauzimaju prostor od 33.000 m2. U planu je izgradnja i četvte hale sa kojom će premašiti brojku od 40.000 m2.

Japanparts grupa je članica TecDoc alijanse, tako da se sva tri brenda mogu naći u TecDoc-u, a i potvrda kvaliteta svojih proizvoda dolazi sa BER sertifikatom (boldovano – link ka stranici gde je objašnjeno šta je BER sertifikat) koji poseduju za svoje brendove.

Alessandro Piazza, Generalni menadžer Japanparts grupe, komentarušući poslovni uspeh kompanije nedavno je izjavio da snaga Japanparts grupe leži u njenoj fleksibilnosti i brzini sa kojom mogu da se adaptiraju na promene na globalnom tržištu, značajnom povećanju zaliha i minimiziranju troškova. Poboljšanje navedenih kvaliteta će biti glavni cilj grupe u budućnosti.

Japko e-catalogue možete posetiti na sledećem linku: http://www.japko.it/top-search.jsp?key=code
Korporativni video: https://www.japanpartsgroup.com/index.php/en/company/japanparts-group