Isuzu auto delovi

Isuzu auto delovi

Isuzu auto delovi – Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima i većinu auto delova za Isuzu, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela.
Svi Isuzu auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001. Rezervni delovi za Isuzu koje prodajemo se u zemljama Evropske unije tretiraju kao originalni delovi.

Najveći asortiman auto delova za Isuzu pokriven je od strane naših isporučilaca , velikih evropskih distributera:

  • KAVO PARTS-Holandija
  • NIPPARTS-Holandija (Nipparts brend je od jula 2018 godine preuzela firma ERA S.r.l. iz Italije)
  • JAPANPARTS-Italija- JAPKO brend
  • FEBEST EUROPE DISTRIBUTION-Estonija

Kategorije Isuzu auto delova

Kvačila i njihove komponente

Delovi sistema za kočenje

Delovi sistema za paljenje

Delovi sistema za hlađenje

Elektro komponente

Sistem razvoda motora

Previous
Next

Pogon točkova

Kvačila i njihove komponente

Delovi sistema za kočenje

Delovi sistema za paljenje

Delovi motora

Delovi sistema za hlađenje

Elektro komponente

Sistem razvoda motora

Previous
Next

Svi naši dobavljači poseduju ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002).
BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.

Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, naši dobavljači daju garanciju od dve godine, a KAVO PARTS čak tri godine.

Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.

Nešto više o Isuzu

Nešto više o Isuzu

Istorija Isuzu-a počinje 1916. godine, kada je kompanija Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co., Ltd. napravila plan za proizvodnju automobila sa Tokyo Gas and Electric Industrial Co. Sledeći korak je bila tehnička saradnja sa Wolseley Motors Limited u vezi eksluzivnog prava proizvodnje i prodaje Wolseley vozila u istočnoj Aziji. 1922. godine prvi Wolseley model, tip A-9 car, proizveden je u Japanu. 1933 godine, Ishikawajima Automotive Works se spaja sa DAT Automobile Manufacturing Inc. (prethodnikom Datsuna) i menja ime u Automobile Industries Co., Ltd. Proizvodi ove kompanije, prodavani pod imenima “Sumiya” i “Chiyoda”, preimenovani su u Isuzu (po reci Isuzu) 1934. godine, nakon sastanka u Ministarstvu trgovine i industrije (MITI).

U 1937. godini Automobile Industries je reorganizovana i stvorena je nova kompanija- Tokyo Automobile Industries Co., Ltd. Tek 1949. ime kompanije je postalo Isuzu. Pre toga, 1942. godine Hino Heavy Industry se odvojila od Isuzu-a, postavši nezavisna kompanija. Proizvodnja kamiona, sa dozvolom okupacionih vlasti, počela je 1945. godine (modeli TX40 i TU60), a 1953. proizveden je putnički automobil Hillman Minx po licenci Rootes Group, a 1961. godine prvi sopstveni automobil Isuzu Bellel. Pod pritiskom MITI-ja (Ministarstva spoljne trgovine i industrije Japana), koje je nameravalo da smanji broj proizvođača automobila u Japanu, Isuzu je, kao mali proizvođač, bio prinuđen da traži partnera pa je 1966. počeo saradnju sa Fuji Heavy Industries (Subaru). Ova saradnja je prekinuta 1968. godine, kada počinje još kraća saradnja sa Mitsubishi-jem, koja je trajala do 1969 g., pa zatim isto toliko kratka sa Nissan-om. U septembru 1971. godine Isuzu je uspostavio dugoročnu saradnju sa General Motors-om, koji je preuzeo 34% akcija Isuszu-a 1972 godine. Godine 1974. Isuzu je, zajedno sa GM-om, proizveo model Gemini, koji se u USA prodavao kao Buick-ov Opel Isuzu.

1981. Isuzu je počeo sa prodajom automobila i komercijalnih vozila u USA, pod svojim imenom. Isuzu P’up je bio prvi model prodavan kao Isuzu, a ne Chevrolet ili Buick. U to vreme napravljena je i saradnja sa Suzuki-jem u proizvodnji malih kola S-car za GM. Tripartitni sporazum GM-Suzuki-Isuzu potpisan u avgustu 1981. godine o suvlasništvu u firmama, gde je GM preuzeo 5% akcija Suzuki-ja. U tom periodu Isuzu je postao svetski poznat izvoznik dizel motora, koje su koristili Opel/Vauxhall, Land Rower i Hindustan.
1992. godine Isuzu je prestao sa izvozom u USA, a 1994. počeo program razmene vozila sa Hondom, u kome je Honda prodavala Isuzu Rodeo i Isuzu Trooper kao Hondu Passport i Acuru SLX, a Isuzu je počeo prodaju modela Honda Odyseey kao Isuzu Oasis. Tako je Honda dobila dva SUV-a u svom programu, a Isuzu minivan. Na japanskom tržištu Gemini(Stylus) se prodaje kao Honda Domani, a Aska (zasnovana na GM modelu J-car) kao Honda Accord.

1996. godine Isuzu Hombre pickup, preimenovan GM kamion, uveden je na tržište i prodaja Isuzu-a u USA je dostigla svoj vrhunac.
GM i Isuzu su 1998 formirali zajedničko preduzeće DMAX za proizvodnju dizel motora.Iste godine, GM je uvećao svoj udeo akcija u Isuzu-u na maksimalnih 49 %.,nakon čega se postepeno povlačio iz vlasničkog udela u Isuzu-u. GM i Isuzu su 2006 su osnovali novo zajedničko preduzeće “LCV Platform Engineering Corporation (LPEC)” za proizvodnju novog Pick-up-a.Iste godine GM je prodao svoj tadasnji udeo od 7,9% akcija u Isuzu-u.

Međutim, zbog slabe prodaje, Isuzu se u januaru 2009 godine potpuno povukao sa USA tržišta. U julu 2016 g. Isuzu i Mazda dogovorili su se o zajedničkoj proizvodnji pick-up-a za tržišta van Severne Amerike. U decemberu 2019, Isuzu je objavio da je potpisao neobavezujući Memorandum o razumevanju o eventualnoj kupovini japanskog proizvođača kamiona UD Trucks od Volvo-a. U 2019 godini najveći akcionari Isuzu-a su bili : sama kompanija Isuzu Motor Limited sa 13 % akcija, a zatim Mistubishi Corporation sa 7.5 %, i Itochu Corporation sa 6,24 % akcija.

Isuzu je u fiskalnoj 2019. godini (od 1.04.2018. do 31.03.2019) proizveo ukupno 656.644 vozila. Od toga je 75.647 teških kamiona, 234.329 lakih kamiona, i 346.668 lakih komercijalnih vozila.
U istom periodu prodato je ukupno 647.716 vozila. Od toga je 75.905 teških kamiona, 229.757 lakih kamiona, i 342.054 lakih komercijalnih vozila. Najprodavaniji model u 2019 g. bio je pick-up Isuzu D-Max sa prodatih 309.747 komada, po čemu je na šestom mestu u svetu te godine.

Kod nas se Isuzu retko vozio do pre nekoliko godina, od kada je počeo značajan uvoz modela D-Max.Modeli putničkih automobile isuzu kojih ima u Srbiji, su stari model Gemini, Midi, Trooper i noviji D-Max i Isuzu mu-X. Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Isuzu. vozila.

 

Isuzu vozila

Isuzu Bellett

1966

Isuzu D-MAX

Upit za deo

Uverite se u širok asortiman ponude, profesionalnu uslugu i ljubaznost našeg osoblja.